קייטרינג לבת מצווה מושלמת – קרוזו קייטרינג

קייטרינג שף קרוזו

הגיע הזמן לשמוח ולבחור את השמלה הכי יפה שתמצאו בחנות, כי בת מצווה זה אירוע של פעם בחיים, אז כדאי להקפיד על כל הפרטים בכדי ליצור זיכרונות יפהפיים לעתיד. קייטרינג חלבי לבת מצווה של קרוזו הינו קייטרינג בוטיק שיהווה מענה מדויק ביותר שיספק בדרך כלל את כל האורחים באירוע בת המצווה. אמנם, קייטרינג לבת מצווה לא חייב לכלול מזון חלבי, אך בהתחשב בעובדה כי אירועים אלו בדרך כלל נערכים בשעות היום, מזון חלבי עשוי בהחלט להיות תשובה נפלאה בכדי שנוכל לשמור על קלילות האירוע ושמחתם הצוהלת של אורחינו. קייטרינג חלבי על ידי שף קרוזו, עשוי לכלול פסטות קרות וחמות, סוגי סלטים רבים, קינוחים ופירות, גבינות ופיצות ועוד שלל הפתעות שלא יותירו אף אורח מאוכזב במסיבה המיוחלת. חברת קייטרינג קרוזו, מנוהלת על ידי  שף וולפגנג קרוזו, שף אוסטרי במקור, שהגיע לישראל לאחר שצלח את לימודיו באוסטריה, ורכש התמחויות נוספות כאן בישראל. צוות קייטרינג קרוזו, עוסק בהפקות אירועי קייטרינג לבת מצווה ובסוגי אירועים רבים אחרים, מוודא תמיד שקיים גיבוי בצורה של גנרטורים עבור הבישול, התאורה ושלל אלמנטים שצורכים חשמל ובאופן כללי, מוודא את כל הפרטים הכי קטנים בכדי שהמוזיקה לא תיפסק אף לו לרגע קט, שהבישולים לא יחדלו ובכדי שאנחנו לא נפסיק לשמוח.

כך תבחרו קייטרינג לבת מצווה

בשביל לבחור שירותי קייטרינג, אתם רוצים וצריכים לקחת בחשבון ארבעה טיפים מאוד חשובים ששווה ליישם בכל רגע נתון:

קחו את הזמן – חפשו את נותני השירותים המקצועיים והמיומנים ביותר, אלו שמסוגלים להציע לכם שירותי קייטרינג לבת מצווה בסטנדרט ללא פשרות, ובמקביל לבנות ביחד איתכם בחשיבה יצירתית ומקצועית, את התפריט המיוחד ביותר לאירוע שלכם.

תכננו את לוחות הזמנים – גם אם אתם צריכים להפיק אירוע תוך כמה חודשים, כדאי לפנות לקבלת עזרה בחברה שמספקת שירותי קייטרינג כבר בשלבים הראשונים להפקת האירוע, כדי לאפשר לצוות החברה להתכונן בזמן ולהגשים לכם את כל החלומות.

הטעימות – אפילו אם אתם מכירים את החברה שמספקת לכם שירותי קייטרינג לאירועים, זה לא אומר שאתם צריכים לוותר על שלב הטעימות. לכל אירוע יש את המנות המיוחדות שלו ואתם חייבים לוודא שהמנות מתאימות מבחינת טעמים ועיצוב, לחוויה שאתם רוצים לייצר.

העלויות – תמיד אפשר למצוא שירותי קייטרינג בוטיק יוקרתיים, גם אם יש לכם מגבלה על סך ההוצאות שאתם יכולים להשקיע לטובת הזמנת שירותי קייטרינג לבת מצווה. כל מה שצריך לעשות הוא פשוט ליידע את אנשי המקצוע וביחד לבנות תפריט שמתאים גם ליכולות הכלכליות שלכם.

קינוחים חלביים שכולם יאהבו באירוע בת מצווה

יש לציין, כי מי שמזמין אוכל חלבי מחברת קייטרינג בת מצווה, הקינוחים יהיו טעימים וחלביים. גם מבחינת התפריט, מי מאתנו אינו אוהב מאפים? קישים?, פלטת גבינות עשירה, סלטים מגוונים ורבים, דגים? פסטות ועוד. רק הצבעים והתפריט העשיר, ימשוך  את קהל המוזמנים באירוע שיהיה בלתי נשכח, כאשר תארגנו אותו כהלכה. זו עובדה ידועה, כי גולת הכותרת בכל אירוע היא הקייטרינג שיוגש באירוע. זו הסיבה שיש לתת דגש ראשון על סוג האוכל ואז, להמשיך בתכנון של שאר האירוע שיהיה מושלם. יש לציין כי בחלוף השנים, אנשים שוכחים את החגיגה עצמה אבל את האוכל שהוגש בה, הם לעולם לא שוכחים, במיוחד אם הוא היה טעים ומיוחד ומוגש באופן אסתטי ומעוצב.

בת מצווה משמחת עם קרוזו אירועי קייטרינג

יום בת המצווה הוא יום כה חשוב, וכדאי תמיד להקפיד על כל הפרטים ולא לאכזב אף אורח בשמחתנו. חברת קייטרינג קרוזו, בניהולו של שף וולפגנג קרוזו, עוסקת עשרות שנים בהענקת החוויה המושלמת באירועי בת מצווה ושמחות שונות, השאירו לנו לטפל בכל פרט ופרט ולוודא שכולם צוהלים ורוקדים עם בטן מלאה.

האם אתם עושים גם קייטרינג לבר מצווה?

בהחלט כן! חברתנו מציעה שירותי קייטרינג לבר מצווה ברמת האיכות הגבוהה ביותר ומתאימה את עצמה לסוג האירוע – אם יש לכם שאלות נוספות לגבי סוגי הקייטרינג שלנו בהתאמה אישית לבר מצווה או לבת מצווה הקרובים, השאירו פרטיכם ונשמח לחזור אליכם בהקדם עם עוד מידע.

קייטרינג לאירוע חברה
צרו עימנו קשר

ליווי אישי לאורך כל הדרך...

אודותינו

השף קרוזו הינו חבר באיגוד השפים בישראל הקייטרינג של קרוזו, מציע מגוון שירותים, הכוללים גם השכרת ציוד לקייטרינג, הפקת אירועים ועוד.

דילוג לתוכן