קייטרינג לבר מצווה

לקוחות ממליצים

מאמרים נוספים

יצירת קשר

בחירה של קייטרינג לבר מצווה, חייבת לעמוד בקריטריונים השונים, בכדי שתהיו בטוחים כי ביצעתם בחירה מוצלחת.
קייטרינג לבר מצווה

כבר בשיחת הטלפון הראשונה עם חברה שמספקת שירותי קייטרינג לבר או בת מצווה תפסיק עולות המון שאלות שאתם צריכים לתת להם תשובה במהירות האפשרית. מומלץ להסתכל על התמונה הגדולה, ולנסות לראות איך אתם מוצאים פתרונות לבעיות או לדרישות, לפני שאתם בוחרים חברה אחת לעבוד איתה. הידע והניסיון של אנשי המקצוע של חברת קייטרינג קרוזו יכול לעזור לכם להפיק אירוע ברמה גבוהה מאוד, והכל תוך שמירה על רמה קולינארית גבוהה ועל ניהול נכון של כל תהליך העבודה המשותף עם צוות החברה.

קייטרינג לבר מצווה
קייטרינג לבר מצווה

בחירת התפריט לבר/ת המצווה – במה זה תלוי?

רוב הישראלים למעשה אוהבים לאכול בשר באירועים משפחתיים מושקעים, אבל מצד שני, לא כל הבשרים עשויים לקלוע לטעמם של המוזמנים. דבר שני שעת האירוע חשובה אף היא וכן עונת האירוע. בקיץ למשל תפריט חלבי וקליל אם חלבי או אם מאכלים אסיאתיים קלילים, עשוי לקלוע למטרה. תפריטים אלה הינם עשירים במיוחד.

קייטרינג מוצלח לבר המצווה שלכם, נמדד בקהל היעד, חברה לשירותי הסעדה, אשר תתאים את עצמה גם לבני הנוער הצעירים שלבטח יוזמנו אף הם לאירוע כמו החברים לכיתה של חתן בר המצווה.

התקציב ואוכל כשר לבר המצווה

תפריט קייטרינג לבר מצווה, צריך לכלול מנות כשרות, היות ורוב המוזמנים שלכם שומרים על כשרות וכולם יוכלו לאכול מהמנות המוגשות באירוע בר המצווה. ניתן למצוא חברות קייטרינג ברמות שונות של כשרות כגון: גלאט כשר, בד"ץ, כשר למהדרין ועוד. מה שחשוב בהזמנת קייטרינג לבר מצווה הינו התקציב, היות וכמויות נכבדות מההשקעה באירוע, מושקעת בקייטרינג, כלומר באוכל שיוגש בבר המצווה שלכם. התשלום לחברת הקייטרינג, יהיה על פי מספר המנות שתזמינו על פי כמות המוזמנים. בחירה של חברת קייטרינג ידועה כגון קייטרינג קרוזו, תעניק לכם מגוון של מנות, אם חלביות או אם בשריות על פי ההחלטה שלכם. קייטרינג קרוזו קיים כבר משנת 1979 ומנוהל ע"י השף קרוזו וולפגנג, אשר עורך את כל סוגי האירועים הפרטיים והעסקיים כאשר הדגש הוא על מנות מיוחדות ממיטב חומרי הגלם.

קייטרינג חלבי לבר מצווה – היודע להכין מנות משביעות למוזמנים בגילאים השונים

על מנת שהאירוע שלכם כגון אירוע בר המצווה יצליח, השף שמנהל את חברת הקייטרינג, ישאל לגבי המוזמנים, אם יהיו באירוע, חברי הכיתה של חתן בר המצווה וכמה יהיו, כך שיוכל להפריד את מנות המבוגרים ממנות הנערים, אשר תהיינה שונות משאר המנות אשר יוגשו למבוגרים באולם. בגלל שאירוע מרגש כמו בר מצווה, נערך רק פעם בחיים, זו הסיבה שיש לתת דגש באירוע, כאשר גולת הכותרת שלו, הוא האוכל. יש לגרום למוזמנים שלכם, לצאת שבעים ומדושנים. יש לשים לב במזון שייבחר בקייטרינג, גם לאלה שרגישים לגלוטן, כאלה שאינם אוכלים בשר, דגים או עוף ולהגיש מנות צמחוניות וכן בופה שיהיה בו את כל התחליפים לבשר.

טיפים לבחירת קייטרינג לבר מצווה

כאשר בוחרים קייטרינג לבר מצווה, כדאי לקחת בחשבון מספר דברים:
התאמה לסגנון האירוע: חשוב להבין את סגנון הבר מצווה – האם זה עם אוירה פורמאלית או בטוחה יותר, קלילה ואווירתית. הקייטרינג צריך להתאים לאווירה הכללית של האירוע.
תפריט מגוון: נסו לבחור קייטרינג שמציע מגוון רחב של מנות ואופציות, כדי להתאים לטעמי האורחים השונים.
בדיקת הקרדיט: ודאו כי הקייטרינג נחשב ואמין, ובדקו את חוות הדעת והביקורות עליו. אפשר גם לבקש תמונות של ארוחות שהם הגישו באירועים דומים.
תקציב: הקפידו על התאמה של המחיר לתקציב הכולל של האירוע.
זכרו, הבחירה בקייטרינג היא גם על פי העדפותיכם ואווירת האירוע שאתם רוצים ליצור.

מה כל כך מיוחד בקייטרינג שלנו?

אנחנו רוצים להביא לכם את האוכל הכי טעים והמותאם במיוחד עבורכם. עם תפריט מגוון שיענה לצרכים שלכם, והאוכל שיתאים לאירוע שלכם בצורה הכי מושלמת.
כאשר אתם בוחרים אותנו, אתם בקרתיים על כל פרט ואנו מבטיחים לספק לכם חווית אוכל מושלמת שתשאיר את כל האורחים מרוצים ושבעים, עם מנות טריות ומקוריות שאנחנו מכינים באהבה עבורכם.

מה חשוב לדעת לפני שמפיקים בר מצווה?

ההחלטה הראשונה הכי חשובה היא הגודל של האירוע. זה משפיע על המקום והתקציב. לא משנה איפה אתם בוחרים לחגוג – באולם, בגן אירועים, או אפילו בבית, נשמח לעזור לכם עם ההחלטות והשאלות בנוגע לקייטרינג.



תוכן עניינים
צרו עימנו קשר

ליווי אישי לאורך כל הדרך...

אודותינו

השף קרוזו הינו חבר באיגוד השפים בישראל הקייטרינג של קרוזו, מציע מגוון שירותים, הכוללים גם השכרת ציוד לקייטרינג, הפקת אירועים ועוד.

דילוג לתוכן